KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 5 Oktober 2008

aku yang....

aku xtau nak letak tajuk apa...nak letak aku ni tipikal..terus terang, aku sendiri xtau apa tu tipikal..hahaha....

hurrmm...aku pernah kata aku suka tgk my girl.. selain my girl, aku suka tgk sassy girl chun hyang, operation love..apa lagi citer2 cinta yg aku xkn miss ek? hurmm..

apa yg wat aku suka tgk cite2 tu? well of course hero yg hensem la..pastu, aku suka tgk hero n heroin dlm citer2 sangat beria2 mempertahankan cinta diorang n mengejar apa yg dorang nak (arghh!!! rumaizah..what r u doing? semua org tau ko jiwang pasni!!) lantak la korang nk kata apa...hehe...

tapi tu masa tgk citer la...aku ni sebenarnye mmg suka benda yang x macam aku..aku suka tgk org mempertahankan cinta diorang, tapi aku xkan wat camtu. mcm dlm citer2 yg aku sebut td..klu dorang berkenan kat sape2, dorang akan usaha kejar..aku? x...aku lak akan biarkan org tu pergi dengan alasan klu dia dh suka org lain, nak kata apa lagi? xkn nk pksa kot? aku akan lepaskan dia...doakan dia hepi...n kalau xmampu hidup dgn hakikat yg aku x penting lagi dlm hidup dia, aku akan blah jauh2...humm..aku ni...mmg..

kadang2 aku pikir, nape la aku mudah sgt give up sdg'n dalam islam suruh berusaha.. tapi satu lagi side akan kata..kalau dah jodoh aku dgn dia, lambat cepat dgn dia gak...(kalau korang sabo, berpegang la pada yg tu..hasilnya sgt lambt sbb korang akan asik lepas'n org yg korang suka gara2 xyakin pada diri)...

moral daripada post ni? humm..cari la sendiri...hehehe

hurmm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama