KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 29 Oktober 2008

eksperimen:

kalau korang perhatikan betul2..ada salah satu label dlm blog ini ialah eksperimen..
apa dia eksperimen tu?
sebenarnya aku minat sangat tangkap gambar..aku minat fotografi..suka tangkap gambar...ubahsuai gambar...tunjuk gambar...tapi aku x mampu nak beli kamera mahal (DSLR), so, aku pakai je kamera panitia aku (satu2 nye sbb aku suka pegang barang panitia)

so, post2 yang ada label eksperimen tu, maknanya ada la gambar yang aku try tangkap..ada yg cantik..ada yang hampeh...berikut adalah contoh2nye...

handphone aku..dah la model klasik..warna pon klasik je...heheh..

donat yang dibawa oleh poh yen..(kalau x silap la..) pada hari amali donat
not so sure coklat ni milik sape...tapi kemungkinan besar, coklat ini berinti durian..

coklat sebelum diletak inti...licin berkilat tandanya dah cukup beku...

telinga kak faridah..(keh..keh..leh..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama