KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 10 Oktober 2008

kenapa Rumaizah x nak melawa?

3minggu lepas...
"waa...mai. suit la warna lipstik tu..ha..lain kali pakai la camni..bru cantik.."
"aku 'xnampak Cik Mai arini...sebab dia pakai lipstik..aku xcam.."
"ha..tinggal x pakai eye shadow je..."

sebelum raya
"wa...cikgu nampak lain arini...cikgu pakai lipstik eh?"

semalam...
"ha..cantik pon baju pakai...satu je silap lagi..tudung tu biasa sangat..patut naik sikit kat situ ..ha...mcm tu..."
"xreti nak buat..lagi pon nak cepat"
"xpe. biar akak tolong..ha..cenggini..pastu ko letak ni kat sini..ko tarik ke sini...ha..dah siap. senang je..."
ha..dah pakai tudung cantik camni, jalan pon kena la comel2 ye..? jgn mcm kartun"

tadi..
"waa...Mai..baju ko dah ceria..wah..lipstik pon dah pakai...muka nampak berseri-seri..ko dah BERTUNANG ke? ke ko dah JUMPA sesapa? ko dengan sapa sekarang?"
"tengok la adik kita sekarang ni..bukan main lagi dia...blusher je xpakai lagi"

aku: ARRGGGHHH!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama