KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 26 Februari 2013

Lepaskan - Wanna

Seperti yang korang sedia maklum, aku suka lagu sedih. Aku dah lama nak letak lagu ni. Tapi asyik terlupa / tak sempat/ dah letak pun tapi aku lupa.

Jadi, sila la sedih baca lagu ini... huhuhu..

================================================= 


Tajuk - Lepaskan
Penyanyi- Wanna

#
Ku jadi tidak tentu arah, 
Entah apa yang ku khuatiri
Sejak terjadi cerita itu
Cerita itu

@
Makan minum ku dah tak terjaga
Asyik memikirkan tentang kamu
Mungkinkah benar 
Mengapa ku tidak menyedari 

%
Lepaskanlah lepaskan semua, 
Tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah 

*
Lepaskanlah lepaskan semua, 
Tiada makna jika bersama, 
Dalam hidupku oh setiap hari 
Yang kita pasti ada masalah, dengannya 

Ulang #, % dan *

8 ulasan:

  1. hehe..aik cik mai pun bubuh entry lirik jugak iye...

    ps:- versi siti lembut...lagi pun versi shila pendek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh, kita xtau pun uchi letak lirik..

      p/s: kita tak suka siti

      Padam
  2. wuu..taknak. taknak lepaskan!! heheh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak nak sudah! tanggung la.. wekk =p

      Padam
    2. hahah...kuruslah hamba kalau menyanggup diri menanggung.

      Padam
    3. hahaha.. dah la kamu mmg kerempeng

      Padam
    4. apa la yg nak dilepaskan tu yeee... ;p

      Padam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama