KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 18 Februari 2013

Ketagih Flow Free Pulak Dah...

Aku ada 1 masalah besar. Aku tengah ketagih main game. 

Nope, bukan game facebook. Aku malas nak bagi komitmen dan aku benci terpaksa ikut masa dia. bukan masa aku.

Bukan juga game tembak-tembak ke, Super Mario ke, bahkan bukan Pacman pun sebab aku sangat tak cekap bila benda tu perlu kepantasan jari dan mata (aku main snake dalam Nokia pun tak pernah dapat makan lebih dari 10)

Bahkan, main Bejeweled pun aku tak boleh sangat. Nyampah!

Game yang aku tengah ketagih sangat ni ialah Flow Free. Poin utama permainan ni hanyalah sambungkan 2 titik yang sama warna tanpa langgar trek warna lain. Kalau berjaya pada percubaan pertama, dia akan bagi markah penuh. kalau ada kena buat 2-3 kali, dia setel gak tapi markah tak Perfect. Yang bestnya, kau boleh try balik level tu sampai dapat markah Perfect (Perfect tu perkataan yang dia guna. Maknanya level tu ko setel dengan cun dan sempurna pada sekali percubaan).


Mana aku dapat game ni? Ala.. kat browser Google Crome tu kan ada bahagian application.. aku ambil kat situ je.. dia bagi link terus. tak pun, cuba korang klik link INI. Tapi, aku rasa, kalau korang tak install application ni, rekod permainan korang yang lalu, dia tak simpan la kot. Aku tak pasti.

Cuba la main.. Cuba la.. kalau korang suka puzzle, mesti korang suka game ni. Tapi sori la.. Kalau korang ni jenis yang gemarkan kepantasan, game ini bukan jawapannya.

Oh, by the way, masa aku tulis entry ni, aku tengah berada di level 3 (9x9) regular pack.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama