KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 11 September 2011

Pondan nak masuk yang mana?

Ni bukan cerita aku sebenarnya. Tapi diceritakan oleh kawan aku. Kononnya dia nak buat blog tapi sampai ke sudah takde apa cerita.. isk3...

Pada suatu hari, kawan aku ni pergi jalan-jalan.Nak dijadikan cerita, mereka anak-beranak singgah ke tandas awam. Dia nampak ada seorang hamba Allah ni macam temangu-mangu, tak tahu nak masuk tandas mana. Disebabkan kes kecemasan, kawan aku masuk tandas selesaikan dulu urusan dia.

Bila dia keluar, dia tengok, hamba Allah yang sama masih confuse.. Tahu kenapa dia confuse?

Dia seorang pondan. Dia tak pasti tandas mana dia patut masuk. Tandas laki ke perempuan?

So, pada pendapat korang, tandas mana dia patut masuk??? Hehehe


p/s: Lelaki lembut, pondan, gay adalah 3 benda berbeza..

2 ulasan:

  1. tandas oku kot... sebab tndas oku unisex

    BalasPadam
  2. hahah.. tak tau la ada ke tak tandas OKU

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama