KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 15 Mei 2011

jangan baca kalau tak suka entry jiwang dan leleh

Pagi tadi aku ambil keputusan untuk beritahu dia yang aku suka dia. Aku cuba untuk buatkan perkara itu nampak ringan walaupun ia merupakan 1 beban untuk aku. Beban kerana suka pada orang yang tak boleh aku suka. Orang yang tak patut aku suka.

Aku juga minta agar dia block aku dari FB dia sebab kalau aku masih dalam lingkungan kawan dia, aku mesti selalu 'mengintai' perkembangan terkininya..

Balasan daripadanya ialah " Terima kasih untuk perasaan itu" tapi dia masih belum block aku dari FB dia.

macam mana agaknya aku nak beritahu dia yang aku tahu aku ni tiada makna pada dia, yang kehadiran/ ketidakhadiran aku dalam hidup dia tak beri kesan pada dia, yang aku hanya sekadar hobi bagi dia TAPI aku tak rasa macam tu?

Adalah sangat penting bagi aku agar dia block aku. Kenapa bukan aku yang block? Haha.. aku dah cuba tapi tak berjaya. Aku akan add dia semula bila rindu aku bertamu semula. Kalau dia yang buat, aku yakin keadaan tu akan kekal selamanya.

Sekali lagi, hati aku tersalah parking. Aku tahu, Allah hanya akan menguji hambanya dengan ujian yang mampu hambanya terima. Cuma, aku terasa penat. Aku mesti lebih berhati-hati lepas ni. jangan ulang kesilapan yang sama.

Sekali lagi, hati aku terluka dan kosong kembali.. Tapi aku yakin, semuanya akan pulih paling lama pun 6 bulan lagi.

Sambil-sambil tu, untuk mempercepatkan lagi proses pemulihan, apa kata korang kenalkan aku dengan kawan-kawan korang yang hensem, putih, kurus, baik, kaya, dan single? Itulah ubat yang paling mujarab untuk aku.. Hehehe...

Kenalkan tau!

2 ulasan:

  1. rasanya even dia x sanggup na block :)

    BalasPadam
  2. mungkin.. tp ni utk sementara je.. klu dia x pergi jauh, payah utk saya lupakan dia

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama