KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 15 Mei 2011

Penuh tapi Kosong!

hari ini, aku bangun seawal 7.40 pagi, terus mandi, hantar adik aku ke sekolah dan terus ke LRT Cempaka untuk ambil Wan. Dia kata nk pergi ke Tasik Perdana. Tapi sebelum tu kami singgah tesco. Aku nak beli macaroni. Wan nak beli memory card (ada ke patut, lupa nak masukkan memory card dalam kamera??) Sampai di sana, aku posing sakan. Hahaha.. dia je la orang yang suka (terdesak sebenarnya) tangkap gambar aku.

Pukul 11.00 kami bergerak pulang. Cadangnya nak sarapan sama (sarapan pukul 11 lebih) tapi di pertengahan jalan, aku dapat kol dari kawan. Mereka minta aku tunggu mereka di sekolah untuk pergi buat facial.. hah?? Bukan ke facial tu pukul 2? Ni baru pukul 11?? Apa hal?

Pukul 11 lebih aku dah sampai sekolah. Masa tu, kepala aku dah sakit sebab tak makan lagi dan sebab panas. Tak boleh jadi ni! Terus la aku beli roti krim jagung sebungkus. Nak legakan kepanasan, aku masuk dalam Balai Seni Lukis. 1 jam juga la aku menunggu! Bila semua dah berkumpul, kami pun bergerak la ke Jalan Klang Lama.. Sesi belajar facial tu habis pukul 5 lebih. Kami dapat la makan biskut 1 peket.

Sampai je sekolah, aku terus pergi ke Jusco Taman Maluri. Selepas Maghrib aku ada janji dengan kawan. Dia sampai pukul 8 lebih. Terus aku ajak pergi makan di medan selera. Lapar gila!

Pukul 8.50pm, mak dah telefon suruh balik. Pukul 9.10 aku keluar dari parkingJusco tapi stuck di Shamelin lebih setengah jam. dapat je U-turn, aku patah balik, lalu Jalan Kuari. huhu.. sampai rumah pukul 10.10pm..

Aku anggarkan aku keluar rumah pukul 8.10am.. aku jejak semula rumah pukul 10.10pm.. 14 jam aku di luar hari ini! Perghh!! Aku kagum dengan pencapaian aku hari ini. Sampai je rumah, aku terus online! penuh betul jadual aku! huhuhu!!

TAPI... kenapa aku masih terasa KOSONG??? Hurrmm... Argghh!!! Aku tak suka apa yang aku rasa ni! Benci!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama