KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 6 Oktober 2010

musim chicken pox?

orang yang sakit, ayam yang dapat nama.. nama buruk lak tu! aish!!
satu hari di bengkel...

aku: imamah kena chicken pox eh?
budak2: aah cikgu.. dia kena chicken pox
ruby: cikgu, sekarang ni musim chicken pox ke cikgu?
aku: takde la. mana ada.. ingat buah-buahan ke ada musim?
ruby: habis tu cikgu?
aku: dia orang2 yang nakal je yang kena chicken pox tu..
ruby: habis tu, imamah, cik anis pon kena?
aku: sebab diorang tu nakal.. awak x nampak ke imamah dan cik anis tu nakal?
ruby: cikgu pernah kena chicken pox x?
aku: tak..
ruby: kenapa cikgu?
aku: laa.. sebab saya baik la.. sebab tu saya tak kena.. awk tak perasan ke yang saya ni baik?
budak: perasan la cikgu!! (masing2 buat muka menyampah)
aku: jeles la tu... =p

4 ulasan:

  1. hehe..sile buktikan boleh? hee...

    BalasPadam
  2. hahah.. org yg baik x perlu buktikan dirinya baik.. org keliling akan tolong buktikan.. oleh itu, sila tanya jiran saya.. hehe

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama