KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 15 Disember 2008

selamat pengatin baru tipah + nasir

siang tadi gi wedding tipah na nasir.. tahniah u guys.. seperti biasa, sheila yg drive..bagus la sbb kalau aku yg drive, lambat la sampai gamaknye...

sampai je, tgk2 kitorang sampai sekali dgn pengantin laki..aduh..kena hold dulu..pas pengantin dok kat pelamin, aku n sheila terus makan. makan semeja dgn kak zunaini (kaunselor smkpt). sedap gak lauk2 dia.huhu...

pas makan, lepak dulu sbb nk borak dgn pengantin. dalam melepak tu la bebudak laki sampai. tah cane, aku leh cam dorang. kagum gak. sheila borak dgn dorang. aku, mcm biasa, menyorok la..nak wat camane, pemalu seh..huhuhu...

pastu dorang bergambar dgn pengantin. ajak aku sekali tapi sori la sbb aku menolak.. bukan aku x sudi cuma aku tau mesti gambar aku x cantik nnti. dah la gambar tu ditangkap dgn kamera org. aku x suka org simpan gambar aku yg x cantik. jadi, jln termudah, jgn bergambar. xde la gambar aku semasa buruk.err...korang paham ke?

pastu kami balik..sempat la faisal zain kirim kad kawin dia..jemput aku hadir. tanx for being nice..

tipah..nasir..tahniah..sori..aku mmg bukan org yg pandai berkata2 sebenarnya. aku harap korang bahagia selamanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama