KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 13 Disember 2008

hukum keseimbangan..

sori sally..aku curi dari blog ko. tu la padahnya bila blog ko di linkkan dari blog aku...


“Jika kita sukakan sesuatu tetapi tidak dapat memperolehinya, sebenarnya ia adalah memudaratkan. Jika kita bencikan sesuatu tetapi terpaksa memiliki dan melaluinya, sebenarnya ia merupakan manfaat bagi kita.

Apabila kita teringat akan seseorang, maka pada masa yang sama orang itu juga akan mengingati kita. Bentuk ingatan itu boleh jadi sama atau dalam bentuk yang berbeza. Kekuatan bentuk tenaga orang itu juga bergantung kepada kekuatan daya ingatan kita. Hukum Keseimbangan ini boleh berlaku di mana-mana sahaja walaupun berada berjauhan.

Hukum Keseimbangan ini bukan boleh dibuat-buat sebaliknya ia terjadi dengan sendiri. Hukum Keseimbangan muncul secara instinct (gerak hati) dan intuisi (minda separa sedar) yang boleh dikuatkan atau dirangsang pada peringkat minda sedar.”

~Colour Vibration Therapy~


p.s: aku pernah percaya yg kalau kita ingat org, org ingat kita, tapi skrg aku x caye. aku selalu ingat kat org tapi org x ingat kat aku..

p.s.s: aku sedang cuba menerima yg kita x selalu dapat apa kita nak. aku masih percaya yang Allah makbulkan hajat kita. cuma, maybe, aku dapat cara lain kot? yg 18x lebih baik mungkin?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama