KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 17 Disember 2008

hari ini apa buat?

apa aku buat arini? hurmm...

bangun pagi, gi hantar angah gi keje, pastu straight je gi sekolah. setelah bermesra dgn staf sekolah, aku gi lak kepong..

buat apa? hehe..berbekam..tapi x byk mana la hasilnye...buat 9 cup. tapi darah sikit je..kecewa gak..sbb aku byg'n, 1st time buat mesti hasil lumayan.. tapi bila kak dila kata tu tandanya aku sihat, ok la..(anyway, warna darah aku mmg cantik! corak kat badan bekas bekam ni pon comel..)

pastu, dia sempat racun aku beli coklat..cait! dapat lak aku mmg pantang diracun..hahaha

balik je, mrr2 sedikit jem dari melawati ke bukit antarabangsa kerana ada pada satu bahagian, 3 lane jadi 2 lane. tapi, aku rasa, sikap driver yg asik tukar2 lane adalah penyumbang utama aku stuck kat jalan tadi. dan antara org yg bertukar lane tu adalah aku..(2x je tukar lane)

balik umah, mandi...keluar lagi..kali ni dengan mak..gi ke carrefour wangsa maju. apa lagi? nk borong baju siap le..tapi masuk carrefour dulu..beli mouse baru (tgh pakai la ni..seronok sangat).mikrofon baru..(pasni sape yg suka voice, voice la aku ye..) dapur kecik(senang gi piknik) huhuhu..seronoknye..

pastu gi makan kat splendid sbb aku nak mkn chicken chop murah..ok la...pastu gi la memborong..aku dapat baju plain warna oren, nampak kurus sikit pasni kot? mak aku beli 3 baju ..wakaka...kami berpesta baju..

pastu baru perasan..esok baru gaji...hurmm...leh borong lagi?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama