KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 3 Disember 2008

orang tu mesti kurus, nsem dan tinggi...

hahaha..tu la spesifikasi yg aku selalu cakap kat org kalau org tanya aku nak suami yg mcm mana..bukan memilih, cuma aku nak kurangkan kelemahan aku. aku gemuk pendek, jadi suami aku mesti kurus tinggi. baru la anak aku ada kemungkinan utk tinggi.

aku x baper cun. so, kena la cari org hensem supaya kalau ada anak, ada kemungkinan anak aku cun..aku x baper putih, kena cari org yg putih. aku x baper....

'x semestinya kalau dapat suami hensem, anak ko mesti lawa,' kata kawan aku. yup! betul tu..tapi at least aku dah usaha..

nape aku mcm yakin sangat aku akan dapat org hensem? sbb aku selalu minta begitu dan aku percaya, Allah akan makbulkan permintaan semua hambaNya.

kwn aku pernah terkedu bila sekali aku kata, 'suami aku biarlah org yg boleh pimpin aku menuju ke syurga'.
dia kata '1st time dengar ko cakap camtu..selama ni asik kata nk yg hensem je'
jawapan aku, 'xsemua yg hensem tu jahat..tul x?'

tapi aku bukan la x pandang langsung org yg x masuk dalam kategori hensem bagi org ramai ni..perlu diingat, hensem tu subjektif...kalau diteliti balik senarai org yg aku minat, semuanya x la hensem mana pon..cuma mereka tu mmg baik dan...baik la..dan selayaknya mendapat orang yang baik sebagai pasangan...

sorang tu, aku minat sebab dia kelakar. sorang sebab dia baik. sorang sbb dia pendiam. sorang sbb dia...tah la..

cuma, diorang semua lari dari dari aku sbb xtahan denagn mulut aku..sori...aku datang dalam pakej..termasuk mulut laser ni..kalau nak aku berubah, perlu masa. bukan sekelip mata...

kepada lelaki yang kurus, nsem, tinggi dan baik... mari la berkawan dengan aku.. xsemestinya jadi boy fren aku..aku ni baik..kalau ada lelaki yg baik, mesti aku akan try kenen2 kan dengan kawan aku yg single n baik..tul x yan? tul kan? kan? kan? heheh....

3 ulasan:

  1. ahahahhah, aku tau sgt2 ko punya taste camne mai... takpe... fokus... fokus... mesti ko dpt nanti...

    BalasPadam
  2. hah? ko tau ke? camane taste aku tu? caman aku pon leh xsure nih? isk...

    BalasPadam
  3. ala apehal ada kuar nama tue...? aku takde umah taknak pikirlah... aku nak sorg cik jer kat sek tu dulu hahahahah... pastu semua dh puas br aku cr pakwe....

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama