KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 3 Disember 2008

biar la sakit lain, asalkan bukan..

aku ada banyak kelemahan. kali ni aku nk citer satu daripadanya..

aku selalu dapat sakit perut dulu. bila dah sakit sangat, aku selalu merintih. 'biar la sakit lain..jangan sakit perut..aku x tahan..' tipu lah kalau aku kata pas aku merengek camtu, sakit terus hilang..sakit tu akan hilang lepas aku tidur.

aku gak selalu sakit kepala. xleh panas or lapar sikit, mula la berdenyut je kepala ni..kadang2, aku rasa nak je hentuk kepala ke dinding..masa tu, sekali lagi aku akan merengek.. 'sakitnye..nape la aku selalu sakit kepala..biar la sakit lain, jgn sakit kepala...'

sampai satu masa, aku sedar aku selalu cakap benda tu bergilir2 so, the next time, aku pon mula la berkata.. ' biar la sakit lain..jangan la sakit perut or sakit kepala..'

aku rasa, masa kecik dulu pon aku ada cakap mcm tu.. 'biar la sakit lain, asalkan bukan demam..xsuka demam...' so, dah berapa penyakit ek?

tiba2 satu hari aku selsema..aku dah biasa selsema sebenarnye..tiba satu hari ni, selsema teruk, yg memerlukan aku berkepit dengan towel..so,.....

agak2nye, panjang mana list penyakit yg aku xnk tu nanti? aku ni selalu merengek sangat ke?hurmmm....

2 ulasan:

  1. Mai, kau sbnrnya kena kurangkan ckp dan merengek... msti pasni de bomb!!! tapi kau kene lbhkan lawak hehehe

    BalasPadam
  2. tolong explain lagi leh x?

    kurangkan cakap dan merengek tapi lebihkan lawak? dalam blog atau dalam kehidupan sebenar?

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama