KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 9 April 2009

tutup kelemahan dgn kelebihan

aku ada 1 kelemahan. aku kuat nangis (keluarkan air mata). biasanya sbb marah, or frust. kena marah aku nangis.. marah org aku nangis.. sesat aku nangis.. ada la sesekali sbb sedih.. klu aku tgh sedih..suasana senyap dlm masa 1minit pon aku nangis..

aku ada 1 kelebihan..aku, klu ngantuk, pas nguap je mula kuar air mata n hidung (ala2 org nangis gitu)

so, klu aku tgh sedih n tiba2 termenangis, apa yg aku perlu lakukan hanya berpura2 menguap, kata 'mengantuknya..' dan org xkn tanya lebih lanjut...

hasilnya, org keliling aku kenal aku sbg minah kecoh yg garang, bising n happy...aku selalu bersedih, cuma mereka xperasan..

bg aku, tu 1 pencapaian hebat..jgn tunjuk titik kelemahan kita pd org..mereka akn menggunakannya utk menentang kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama