KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 22 April 2009

tanx...and happy birthday to me

tanx a lot guys..

1st of all, tanx to all my old fren yg saban tahun wish happy birthday kat aku (walaupun kadang2 aku lupa nk wish dorang)

2nd of all, tanx to all my fren yg baru thn ni wish happy birthday kat aku (ucapan tanx juga ditujukan kepada web2 komuniti yg siarkan tarikh lahir aku...)

3rd of all, tanx to all my student (4 MPV) yg beli kek n bagi aku potong kek kat bengkel (siap tutup lampu lagi...mmg best feeling tu..antara hadiah yg best aku dapat dr org)

4th of all, tanx kepada maxis yg bagi aku bergayut selama 24 jam (alangkah bestnya kalau aku dapat lebih dr sehari? masa keje, call org, semua xnk layan..)


sorry....

1- sorry la sbb selama ni aku x wish besday u all semua yg wish aku..sebenarnya aku selalu ingat besday korang. cuma, kdg2, xtau nape rasa ego sgt nk wish...

2- kepada org yg aku terkacau masa dia keje..aku x sengaja. pasni xkacau lagi dah. kalau kacau pon setahun dr sekarang. tu pon klu kita masih berkawan

3- sorry kepada org yg aku patutnya call tapi x call..kalau la hp aku best n sehari ada 48 jam, mesti aku fon korang2 semua..

4- sorry sebab pandang ringan korang yg amik berat pada aku..serious, selama ni aku anggap org xkisah kat aku. sbb tu aku dah stop mengambil berat pada org.


penutup

1- aku akan belajar utk amik berat tentang org lain semula

2- aku dah xnak kol org itu..if anything, kol org yg ingat kat aku..

3- aku harap akan jadi org lebih baik utk thn ni..korang tolong doakan ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama