KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 8 April 2009

kejayaan terhebat aku..muahahahaha....

dgn riaknye...nk bagitau beberapa pencapaian terhebat aku...

1- aku hantar buku rekod ngajar before kul 2.30 jumaat lalu (jgn tanya sebelom ni, aku hantar bila)

2-tapai yg dibuat oleh aku n mak utk kenduri kak ijah menjadi (1st time buat. selama ni suruh budak je buat)

3- cakar ayam aku menjadi...err..budak2 aku buat cakar ayam menjadi setelah beberapa kali buat asik fail..(kwn2 aku yg lain buat sekali je dah pas)

4-berjaya buat budak form 4 habis amali awal arini (err..ada ciri2 mengelat di situ sebenarnya)
tu je ke..? sikit je rupenye...hurmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama