KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 9 Mac 2009

mudah.my

aku suka gi kat web ni..tiap kali online, mesti pergi punya la..menjamu mata..

kejap aku tengok henset..kejap tgk rumah..kejap tengok kamera..semua benda la aku tengok..

sekarang ni, aku tengah tunggu henset yg aku dah bayar. aku bayar dari sabtu lepas..tapi dia kata benda tu hanya clear pada hari selasa. so, dia maybe pos hari rabu...

hurmm...aku harap aku dapat..aku beli dari seller melayu..amat menyedihkan kalau dia tipu aku.dah la call x pernah angkat...sebelum ni aku xpernah kena tipu dgn seller kat internet..maksud aku, semua seller yg aku deal sebelum ni, jujur2 belaka.so, aku harap dia ni pon jujur.

tapi, kalau betul dia tipu aku, mmg la dia nak kena dgn aku...aku akan reveal segala maklumat tentang dia.

tolong la doa dia bukan penipu ye..? aku berharap sangat dapat pakai henset tu... dan yang paling penting, aku harap sangat, org melayu yang menganut Islam ni xmenipu aku untuk jumlah wang yang kecil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama