KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 9 Mac 2009

mira-->kancil...move-->kenari...

teringat..kawan aku pernah gitau yang kancil adalah jelmaan semula mira yg terlewat 10 thn (kancil ada kat malaysia thn 90an..then mira kat jepun thn 80an..

kepada yg giler keta, org tu mesti kata, apa la..maklumat lapok...xkisah ar..duli hape aku! aku cuma nak gitau, aku saje gi tgk gambar2 mira... n guess what?

rupanya, viva punya design pon dah lama kat jepun..lebih kurang 10 thn gak..hurmm...

kenari, amik dari move (model daihatsu gak).. tapi mmg la d very d kotak d kereta..dtg malaysia dia kureng kotak sikit..

pekata, korang gi la tgk model2 kereta tu...seronok gak..model sama...cuma, bila sampai malaysia, dia ubah cara mekap..especially kawasan mata (lampu)

p/s: tapi aku mmg minat cara mekap (manusia yg normal) kat jepun..so kawaii...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama