KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 13 September 2012

Deja Vu - Shahanshah

Huhuhu.. aku tak berapa tahu lagu ni. Ake pernah dengar sekali je kot dalam kereta. Tu pun tang korus je. Dan aku rasa korus dia sgt kena dengan aku.. huhuhu..

Jadi, nah! Ambil ni! Pergi karaoke!

p/s: ada orang kata tajuk dia deja vu. Ada orang kata Seperti Deja Vu. Aku nyanyi je.. Takde sebut pun tajuk dia

===============================================

Tajuk: Deja vu
Artis: Shahanshah


Kau muncul di depan itu
Tika aku mula melupakanmu
Kini ku dalam pertama
Seperti dejavu kau pun tahu

Tanpa ada penjelasan
Kau datang dan pergi
Aku cuma mainan
Cinta ku bukan palsu
Tak seperti cintamu

Tuhan tolong jauhkan diriku
Dari si dia kerna ku tak mampu
Menahan dari mencintai dirinya
Kerna cintamu tak mungkin ku miliki

Kau pergi sekali lagi
Tika aku mulai mengharapkanmu
Cintaku bukan palsu
Tak seperti cintamu

Tuhan tolong jauhkan diriku
Dari si dia kerna ku tak mampu
Menahan dari mencintai dirinya
Kerna cintamu tak mungkin ku miliki


Dari wikipedia:
Déjà vu, from French, literally "already seen", is the phenomenon of having the strong sensation that an event or experience currently being experienced has been experienced in the past.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama