KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 23 Julai 2012

Mohon Kemaafan Di Bulan Ramadhan

Aku ada terima email yang mengatakan bahawa
"puasa orang yang berdosa sesama manusia lain adalah tak diterima. Maka, bermaaf-maafan la kamu sebelum menunaikan ibadat puasa.."

ok.. sebenarnya email tu xde la sependek itu. dan mungkin ada memerlukan pembetulan ayat. Maksud aku, ayat email tu betul cuma bila aku yang sampaikan, korang kena cuba faham balik maksud ayat tu betul-betul sebab aku akui Bahasa Malaysia aku agak berterabur.

Aku sedar yang agak terlambat sebenarnya aku tulis entry ni. Puasa dah 3 hari dah. Kalau ikut peratus, dah 10% (silap-silap 12%) selesai dah bulan Ramadhan ni. Tapi, tak kira la, lambat ke cepat ke, aku tetap nak

"Minta maaf banyak-banyak kepada semua yang mengenali aku, yang baca blog aku, yang bertegur sapa dengan aku, yang berinteraksi secara langsung atau tak dengan aku."

Aku sedar, kadang-kadang tu, aku memang cakap ikut sedap tekak dan buat korang terasa hati. Takde niat nak lukakan perasaan cuma memang begitu cara aku. Hanya orang yang biasa dengan aku je yang kurang sikit sentap dengan aku. Tu pun kadang-kadang sentap gak.


Aku harap, permohonan maaf aku ni dipertimbangkan. Kalau ada yang tak puas hati, ada hutang yang aku terlupa, sila la email atau pm aku (aku sendiri tak pasti macam mana korang nak pm) dan kita bincang cara baik. Hutang, insyaAllah akan aku setelkan juga.

Akhir kata, moga Ramadhan kali ni membawa keberkatan buat kita dan seluruh keluarga kita serta umat Islam seantero dunia. Aku juga berharap yang Ramadhan kali ni akan menjadikan aku insan yang lebih baik (ye, aku agak jahat tahun ni.. kenapa la makin tua makin jahat?)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama