KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 18 April 2012

minggu roti ban

Minggu ini adalah minggu ban. Selasa lepas murid tingkatan 4 buat secara berkumpulan. Tadi, cikgu-cikgu ERT yang datang berkursus belajar buat ban. Esok, murid tingkatan 4 akan buat secara individu pula.

Aku pula agak cepat penat minggu ni. Hutang kerja banyak tak selesai lagi. Bos dah mula membebel minta aku hantar segera. haha.. Entah la.. Takde mood. Serius.

Oh, esok ada sukantara 100 meter tapi petang tadi hujan lebat. Harap-harap semuanya ok esok (jangan la padang tu lecak macam sawah padi!!)

Hujung minggu ni aku janji aku update ok. Aku nak cerita pasal keikhlasan.. =)

Oh, by the way, aku dah beli GPS tapi dia pakai software MAPKING. Aku tak tahu macam mana nak update. Ingat nak pulang balik ke carrefour (carrefour ada polisi pulang balik barang dalam tempoh 8 hari) tapi aku dah terlepas hari ke8 (hari ni la)

So, macam mana nak update MAPKING? Ke elok tukar ke GARMIN? ke PAPAGO?
Aku taip bumblebee GPS. Ini yang keluar.. huk3

2 ulasan:

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama