KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 11 April 2012

Cuti Sempena Hari Pertabalan Agong

Kalau korang perhatikan betul-betul dalam kalendar. Bulan April dan bulan Julai adalah bulan tanpa cuti. Ye kita takde langsung cuti am untuk kedua-dua bulan ini...

Hinggalah tahun ini!!! Yeay!!!

Terima kasih kepada DYMM kerana ditabalkan hari ini!!! Sangat refreshing sekali-sekala dapat cuti bulan 4 ni.

Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah

2 ulasan:

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama