KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 29 Februari 2012

Pemantau nak datang pukul 8.30 pagi!

Hurmm.. aku tak tau la nak kata hubungan jenis apakah yang aku miliki dengan pemantau dr JPN aku ni..

1st time dia datang sekolah aku, memang ok. Siap dia puji aku lagi. Walaupun hakikatnya aku banyak buat silap la.. huk3..

Walaupun dah beberapa kali dia datang pantau bengkel, aku tetap cuak tiap kali dia beritahu yang dia nak datang.

Tahun lepas, dia datang bengkel aku lagi. Dia telefon kata nak datang pukul 9. Aku gembira sangat sebab masa tu aku ada bengkel di luar.. Aku ingatkan dia takkan datang la memandangkan aku tiada di sekolah. Rupa-rupanya, dia sampai juga di bengkel aku pagi tu. Jadi, dia pun melawat la ke bengkel bersama-sama GK aku..

Petang tadi, aku dapat panggilantelefon dari nombor yang tak dikenali. Aku dail balik nombor tu. tak berjawab. Aku siap SMS " Siapa ni ek? Ada apa?". Lepas maghrib, aku tengok dapat panggilan dari nombor yang sama. Lagi sekali aku call semula nombor tu.

Tiba-tiba aku terfikir untuk semak nombor tersebut dengan senarai dalam telefon urusan rasmi aku.. 'Pemantau'! Alamak, terus aku letak telefon!

Ya, dia call aku balik lepas tu. Dan keputusannya ialah, dia akan datang memantau pagi esok pada pukul 8.30 pagi. Dia nak tengok fail tingkatan 5. Hu5... Apa lagi aku boleh kata? Tak boleh? Dah cuba dah.. Dia tetap nak datang.. Habis la.. fail budak agak disaster.. Fail aku? Langsung tak mula apa-apa lagi.. huk3...

Doakan aku berjaya melalui hari esok dengan jayanya ye... huk3... (dah la buku rekod tak buat lagi. Habis la aku!!!)

p/s: Takde gambar yang sesuai dengan cerita. Ye la.. secara logiknya, siapa yang ada mood nak tangkap gambar masa dipantau?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama