KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 10 Oktober 2011

Mood macam lalang

Fuhh... kasi tiup sama itu habuk yang sudah tebal pada blog. Sedangkan adik toshi yang aku guna tiap hari pun berhabuk, apatah lagi blog yang dah tak berusik ni? Nampaknya tahun 2011 memanglah tahun aku bermalas-malasan.. Aishh!!!!

Hurm.. sepatutnya minggu lepas boleh sangat kalau aku nak update blog. Maklumlah, minggu ni PMR. Memang agak lapang la aku.. 5 waktu aku dengan Peralihan takde. Happy gila! Happy bukan sebab aku takyah jumpa budak-budak tu. Tapi sebab memang agak rehat la kalau masa 18 waktu ni.. Yeeha!!!!

Tapi, macam yang korang sedia maklum, aku ni macam lalang. Arah mana angin bertiup, arah tu la aku tunduk.. Cup!! Bukan nak kata aku ni takde pendirian (ok, tu pun ye jugak sebenarnya) tapi maksud aku ialah, aku mnulis ni memang ikut mood... Dan nampak gayanya, mood tu agak kurang tahun ni. Sangat berlawanan dengan berat aku yang berlumba-lumba naik (mood adalah berkadar songsang dengan kadar kenaikan berat badan.. hahaha)

Aku rasa, malam ni, aku ada mood nak menulis. So, aku nak terus tulis beberapa entry.. Sila doakan impian aku jadi kenyataan..

Oh, untuk pengetahuan korang:
1- Di telinga aku ada earphone dan aku tak pasang lagu pun.
2- Aku sedang berniat untuk menjauhkan diri dari seseorang tapi belum ada kekutan lagi nak jauhkan diri dari dia.. apa kes?
3- Esok PMR dah habis. Aishh!!! Kena start mengajar 23 waktu balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama