KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 22 September 2010

malam kita - kru

khas untuk kf... hak3...
p/s: video klip dia sgt dasat.. huhu... terkedu aku tgk

tajuk: malam kita
artis:kru

Sepurnama... telah kita tempuh duga
Dengan kesabaran
Kini... tiba sekali lagi
Hari yang dinanti kini tiba pasti

Ku bersyukur... kepada yang Esa
Serta anugerahnya
Girang... terasa dijiwa
Kerana restu bersamamu cinta

( korus )
Gilang gemilang sinar cahaya purnama
Ketika malam kita bersama
Melengkap keajaiban di malam ini
Wahai teman bisakah kau rasai

Indahnya... hingga tak terkata
Bersama berdua
Moga... kita berpanjangan
Selalu seiringan sejalan

( korus )
Gilang gemilang sinar cahaya purnama
Ketika malam kita bersama
Melengkap keajaiban di malam ini
Wahai teman bisakah kau rasai

Embun pagi... membasahi pipi
Kita berdua di malam yang permai
Ku berdoa kita berdua
Selalu bersama

( korus )
Gilang gemilang sinar cahaya purnama
Ketika malam kita bersama
Melengkap keajaiban di malam ini
Wahai teman bisakah kau rasai

2 ulasan:

  1. Geli geleman dengar lagu ni.. Haha :)

    BalasPadam
  2. hahaha... masa zaman form 1.. minat gile kat dorang.. tp bila tgk video klip.. wakakaka

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama