KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 24 Disember 2009

komen utk perbaiki blog.. kat sini tau! kat sini!

haha.. tanx su atas komen anda..tul kata su.. jadi diri sendirik je.. lantak la org lain (diquote dalam ayat kasar)..

pastu aku gi lak kat poll aku tu.. saje nk tgk, dah bertambah x bilangan org yg mengundi. baru aku tau, ramai gak yg dah jenguk blog ni.. ramai gile... kadang2 sampai 13 org.. (haha.. org lain lagi ramai.. tp aku rasa dah ramai sgt dah 13 org tu.. terima kasih kepada yg menjenguk)

berbalik kepada poll.. ada 2/5 poll kata aku suka copy paste.. hehe.. aku akui.. mmg ada byk yg aku copy paste. aku copy dr email yg aku dah save 4-5 thn.. dan aku xkn save serta pasteemail tu dalam blog kalau aku rasa isi dia xbest. aku paste benda yg aku rasa bermanfaat. aku nk semua baca.. lagipon, aku xde benda lain nak citer.. tu yg aku paste. tapi, klu korang xsuka, xpe la.. boleh skip post2 tu..

3/5 pula kata blog aku perlu diperbaiki lagi... ha.. di sini la fungsi korang yg setia baca bebelan aku ni.. bagitau la aku.. apa yg perlu aku perbaiki.. aku akan cuba.. tapi kalau x berjaya, minta maaf banyak2 ye..

ada pon manfaat poll tu pada aku.. so.. kepada sesapa yg x lokek nk share pendapat, komen la ttg blog ni kat post ni.. kalau lokek... err.... err..

k la.. dgn ini, aku tarik balik 2 perenggan post aku yg sebelum ni yg mengondem blog aku sendiri... uh..uh.. tanx pada su dan iem yg mengomen di post itu

1 ulasan:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama