KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 12 Mei 2009

aku, youtube dan seol gong chan.. wakakaka

hurmm...

gi youtube.. hajat hari nak dengar suara rafi ahmad.. rindu dah dengan lagu jangan bilang tidak.. sekali, terus tengok movie dia (bukan bintang biasa).. mmg addicted tgk citer pendek2 kt youtube ni.. padan la sally asik tgk movie kat net je.. huhuh...kiutnya la rafi ahmad tu.. tolong la...

separuh masa kedua, aku sambung pas isya'. tah camne terbuka inbox youtube aku.. ada la link ke video2 berkaitan dgn lee dong wook n lee da hae... huh.. dah terlanjur tgk vid tu, terus aku tgk semua sound track citer tu.. n aku x sure, buat ke berapa juta kalinya, aku jatuh cinta dgn seol gong chan..

nape jatuh cinta dgn dia? of course sbb dia hensem... pastu, aku suka sgt bila tgk dia beria cari heroin..isk.. kalau la ada org (selain murid aku yg tertinggal barang kat bengkel) beria cari aku camtu.. kan best! aku suka gak cara dia pandang pompuan tu.. suka sbb dia baik.. argh!! tiap kali tgk gong chan, aku jadi cair.. mujur la dia hanya fantasi...

xtau nak kata apa lagi.. byk sgt benda kat dalam hati. kalau luah semua, takut org yg terbaca blog ni x paham lak apa yg aku citer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama