KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 2 Mei 2013

Jom Main Buai

Pergi 9gag tadi. Jumpa gambar ni.


Huhu.. siyes mengimbau masa silam. Masa zaman aku kecil-kecil dulu, ini lah permainan yang paling aku suka. Ada lecak macam dalam gambar tu pun, try jugak naik. Cuma, buai yang aku main masa tu, ada tayar. Jadi, lagi senang la nak panjat walaupun jauh sikit.

Dahdapat naik buai, terus la pulak ayun tengok sape boleh buat paling tinggi. Kadang-kadang bantai nyanyi lagu macam cerita Bawang Putih, Bawang Merah.."buaiku laju... aku nak kahwin dengan anak raja.."

Sekarang taman permainan dah gaya lain dah. Buai pun dah lain. Kalau dulu memang konfiden je naik tak kira berat berapa sebab memang buai tu besar dan nampak teguh.. tapi sekarang, huhuhu..

Ala.. padahal, aku memang dah tak valid untuk naik mana-mana buai pun sebenarnya.. heheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama