KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 1 Mei 2013

Bla.. bla.. bla

Serius penulis blog ni fikir dia hot stuff. Tulis sikit-sikit lepas tu diam je dengan harapan ada orang datang blog dia.. Hurmm..

Ok, aku tipu. Aku tau, aku sentiasa nak bercerita kat blog ni tapi serius aku tak tau nak tulis apa. Nak tulis tentang rasa tak puas hati pada orang (aku berbalah kecil dengan orang kat ruangan komen youtube), macam tak best la pulak. Bak kata orang, 1 jari tunjuk kat orang, 4 jari tunjuk pada kita balik.

Nak cerita pasal politik, huhuhu.. aku sangat la tak tau apa-apa. Aku rasa aku pejam mata je karang masa tanda kertas undi. Boleh tak?

Nak cerita pasal kerja? hurmm.. apa yang best ye? Dah 2 minggu aku tak masuk kelas. Aku pergi mesyuarat. Takkan nak cerita pasal mesyuarat kan? Dan bermula esok, peperiksaan pertengahan tahun pun bermula.. huhuhu. Lagi la takde cerita.

Hurrmm.. mungkin lepas isyak nanti aku ada cerita. Tunggu ya!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama