KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 21 Mei 2012

Lagu Cinta Bersatu - Liyana Jasmay

Aku dengar lagu ni di Astro. Ok, mungkin ada juga dengar di radio tapi aku feeling masa dengar di Astro.. Tiba, lagu ni terngiang-ngiang plak kat telinga aku. Asyik jadi nyanyain aku pula dalam kelas. Sampai budak aku tanya la kan.. Dan aku hanya nyanyi bahagian yang aku ingat je. Jadi, ni aku ambil inisiatif untuk simpan lirik dia.. Hurmm.. simple.. lagu dia.. suara dia.. itu yang aku suka dalam lagu ni.. Simple!

Tajuk: Cinta Bersatu 
Penyanyi: Liyana Jasmay 

Di matamu 
Ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu
Ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau
Sempurna bagiku 
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku
Sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu 

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh (jatuh..)
Cinta padamu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama