KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 4 Mei 2012

Entry orang lemau dan malas

Pernah tak korang rasa lemau gila? Nak tulis blog pun malas. Nak buat karangan pun malas. Nak buat soalan pertengahan tahun pun malas. Aku pernah. Silap. Aku sedang. Lemau gila. Malas nak buat semua. Seris aku salahkan budak-budak aku sebab buat aku makin lemau. Hahaha..

Aku ingatkan tahun lepas merupakan tahun paling lemau aku. Aku siap mengadu dengan kawan yang aku tak puas hati dengan diri aku sebab malas gila. Kawan aku kata, memang ada tahun tertentu, kita akan malas gila... Ada tahun tertentu kita akan rajin gila.

Err.. dah 6 tahun kerja. Mana tahun rajin aku? Tak nampak pun? Mana ek? Mana? Mana? Zzzz...


2 ulasan:

  1. Kena dapatkan sumber inspirasi untuk terus bersemangat ni! :D

    BalasPadam
  2. yup2.. tapi xsure nak cari kat mana...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama