KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 10 Februari 2009

lawak kak anita

hari ini (10/2/09) SMKPT meraikan hari lahir pengetuanya- Selamat Hari Jadi Datin

majlis dimulakan denganketibaan datin yang disambut dengan nyanyian lagu 'happy birthday to u' oleh para pelajar...selepas tu, ucapan oleh pengerusi majlis, datin dan PK1.

pengerusi menyebut nama guru2 lain yg turut menyambut birthday pada bulan februari. guru2 tersebut diminta naik ke pentas bersama2 memotong kek hari jadi bersama datin..

tiba2 kak anita pon diminta naik potong kek sekali. eh, nama dia xde pon tadi? tapi xpe la... silakan naik dan potong kek...

majlis bersurai. kek boleh la dibahagi2kan kepada semua guru..



disebalik tabir:

birthday kak anita sebenarnya bulan 12. tapi kebetulan bila dia dengar ulang tahun tu, aku xtau camne dia boleh terpikir yg org nak sambut ulang tahun perkahwinan.. siap dia keluarkan lagi kad nikah dia n suaminya.. aiyo kak anita!!! kebetulan, cikgu yg kat pentas terdengar, terus ajak dia naik..dia pon naik la..dah setel baru la dia tau ulang tahun yg dimaksudkan ialah ulang tahun kelahiran...

p/s: allo kak anita...apa kena ngena akak punya kawin dengan sekolah? adoiii...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama