KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 9 Februari 2009

aku mmg sangat marah ni

aku adalah org yang sangat percaya kepada pepatah-well, bukan la pepatah tpi petikan yang mengatakan, " menyukai seseorang, memberi peluang kepadanya utk melukai kita"

hari ni, aku terluka. of course, by some one,who i like.. some one whom i consider as a good fren i would do anything for that particular person..

aku ni sangat sukar ditelah ke ke sampai dia boleh luahkan kata2 yg nuat aku sangat terluka mcm tu? siyes..aku dah lama x marah camni..rasa sakit sangat kat dada aku ni.. jap lagi kena amik wudhu' ni utk padam api marah ni.. tapi aku sure bila aku leh betul2 sejuk... kesan terbakar masih ada walaupon api dah padam. parut tetap ada walaupun luka dah bertaup.

kepada yg buat aku terluka tu, ni bukan 1st time ko melukakan hati org..tapi aku senyap je..sbb aku pon mmg jenis outspoken. aku sokong ko sbb aku tau ko tu baik sebenarnya. tapi ko dah besar. ko kena belajar utk jaga hati org yg dekat dgn ko sbb org yg syg ko hatinye lebih fragile dr org lain. jgn sampai org give up dgn ko.

ye, aku terlalu kasar. sori. itu aku. itu yang semua org nampak pada aku. aku xyah berlagak baik sbb aku mmg xkan jadi rg yg baik pada org lain. tapi ko tu org nampak baik. tolong pastikan aku leh terus anggap ko sebagai baik. bergurau ada batas. ingat bila ko dah sampai ke batas tu.

aku minta maaf klu ko lak terasa dgn apa yg aku tulis ni. tu pon kalau ko sempat la dtg membaca blog aku ni. ye la..ko org bz...keje ko 9-5..5hari seminggu... xde cuti penggal. lain la aku... keje sampai tgh hari je..ada cuti..kan?

hahaha...ni la aku yg tgh mrh. maybe, bila aku dah sejuk, aku akan padam post ni. tapi, selagi sesak kat dada aku ni x hilang, post ni akan kekal dlm blog ni... tapi ni rumaizah la... baper lama la sangat dia marah kan? cepat meletup, cepat sejuk..mcm gunung berapi x stabil. ekekeke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama