KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 23 Februari 2009

kenari is the best!!



ok...that's not the best shot! pasrah je la..ok la tu utk gambar amik sendiri...tapi isu kali ni bukan skill tgkp gmbr aku sebaliknya pelakon utama citer ni...
ye..kenari tu pelakon utama..nape tiba citer pasal kereta yg dh lama ni?
puncanya ialah aku tgk spaQ..(tertengok ok..) ada 1 dialog jasmin hamid berbunyi lebih kurang gini..
"apa kata lisa pakai kereta auntie? itu pon kalau lisa sudi la nak pakai keta WAJA je..? lisa nak"
lisa ni mmg kiut la...comel je orgnye..terbayang dia pakai waja..aduh...out la..(aku bukan kutuk waja ye..aku sgt suka proton..)
rasanya, utk gadis2 yg COMEL..elok la mereka pakai keta kenari atau kelisa..baru la padan dgn tuannya..macam aku..hehe..(salah 1 statement perasan)
well...bukan la keta lain x sesuai, dlm kes lisa, ok gak kot klu dia pakai getz ke...swift ke...maksud aku ialah, dia comel..kena pakai keta comel..jgn biar keta tu tenggelamkan dia (secara harfiahnya, mmg keta patut lebih besar dr tuan..baru la cocok ye) maksud aku di sini ialah dr segi designnye...
kenapa aku pilih kenari?
1- kenari lebih besar dari kancil dan kelisa..
maknanya, kalau aku isi 5 org pon, masih ada ruang utk oksigen atas kepala aku..hehe...idak la auk lemas sangat..(honestly, klu isi 5 org, agak lemas gak..aku xdpt byg'n kalau aku beli kancil or viva)
2- kenari jimat minyak dan road tax..
road tax rm20 je...cuba tanya sally n sheila, baper dia byr utk road tax? hehehe..tp std la....keta ni cc kecik je..membawa kepada penjimatan minyakk..tapi klu cc kecik tu, jgn la harap keta tu selesa mcm swift ye sedara..(sheila, aku rindu keta ko)
3- sebenarnya aku ada sikit terpengaruh dgn org..
sape leh nafikan yg kita pasti akan terpengaruh dgn kegemaran org lain? especially org yg kita suka? well, sebenarnya org tu dulu pernah suka kenari..punya la puji kenari mcm2..jadi aku pon termakan la pujukan org tu..wakaka..last2, dia sendiri xpakai kenari..aku lak yg pakai..hehe
pape pon, aku puas hati dengan kenari aku ni..walaupon ada org kutuk sportrim aku...(kalau awak kutuk lagi, saya drop je tepi jalan)..aku xrasa ada keta lain yg lebih sesuai dgn aku buat masa ni..tapi siyes aku minat persona (jgn gitau kenari aku k?)

2 ulasan:

  1. Road tax RM20? Perghhh.. Biler mau tukar kaler dia ni..

    BalasPadam
  2. yup..road tax rm20 je..keta bawah 1000cc katakan...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama