KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 25 Disember 2011

Petua kecantikan..

Petua-petua ni aku dapat dari kawan-kawan aku kat FB.. Huhu.. 2 orang je reply.. menunjukkan aku bukan saja tak hot di kalangan blogger.. aku juga tak hot di kalangan rakan fb aku.. isk... syahdu siot!!!

Petua hilangkan jerawat
" kalau nk hlang kn jrawat, amik ptih telur ngn limau npis,. Gsok kt muka 2.. Slmt mcuba." - Nana S Lina

" air basuhan beras tu, buat cuci muka, insyallah parut jerawat akan hilang n kulit muka lebih licin" - Adelina Addlan

Petua untuk cantikkan parut ceaserean
" Ni petua untuk ibu yang bersalin cara ceaserean.....makan 1 biji Oren sunkist sehari tiap2 ari....insyallah, beaks belahan tempt ceaserean tu akan cantik je garis dia..." - Adelina Addlan

Petua awet muda untuk wanita
" kalau nak kulit cantik.....buah mengkudu tu, yang dah masak, blend and minum air dia sehari sekali.....jangan letak gula ya.....insyallah....kulit memang Akan cantik and badan sihat.....huhuhuhuhu..." - Adelina Addlan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama