KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 24 Disember 2011

Apa yang aku suka

Entry kali ni adalah berbentuk perasan.. hahaha

Aku rasa mesti korang nak tau sangat kan apa yang aku suka. Betul tak? Cakap je betul.. Aku tau korang memang nak tau tapi segan nak bagitau.. hahaha

So, ini adalah senarai apa yang aku suka dan kenapa.. Hehe:

1- HANDPHONE: kalau dulu, Ericsson (bukan sony ericsson) sebab dia tahan lasak. tapi sekarang ni aku prefer NOKIA. Aku rasa dia paling mudah diurus a.k.a user friendly (bukan easy handling ye)

2- LAPTOP: Toshiba. Mak aku kata tahan lasak dan aku percaya (walaupun sekarang ni nombor 2 aku dah x boleh pakai. Terpaksa guna on screen keyboard)

3- MAKANAN SEGERA: KFC. Aku tau aku x se hype korang yang suka McD.. What can do?? Aku tak kenyang makan burger. So, aku tak sanggup habiskan duit kat McD

4- AISKRIM: Dulu aiskrim King's yang dekat Giant tu.. Masih lagi. Sekarang suka aiskrim goreng kat Carrefour. Sedapnya perisa asam jawa, durian belanda, kiwi.. Arghh!!!

5- PIZZA: Domino's.. Err.. sebab ramai minat Pizza Hut?

6- AIR GAS: Yang berwarna jernih atau sedikit kuning dan perisa limau (bukan oren). Contoh: Sprite, 7up, 100 plus n the geng, kickapoo, mountain dew.

7. Blog/ FB/ Twitter: Of course FB lebih mudah dapat respon sebab semua kawan kat situ tapi aku rasa blog adalah lebih personal. Aku lebih open di sini. So, Blog menang lagi. Twitter? tak habis menuntut lagi

8. WARNA: Apa sahaja warna yang cantik. Takde spesifik. Cuma sekarang mata agak pink tapi tengok keadaan gak

9. EMAIL: Sheila buatkan yahoomail. Masih stick dengan yahoo.. selesa

10- LINE TELEFON: TM atau Celcom. Maxis mahal gila ah ding dong.. Celcom gak yang terbaik dengan xpax baru dia ni. Berbaloi-baloi!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama