KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 11 September 2008

selamat datang....

assalamualaikum...

hehehe..aku xsangka aku leh nak buat blog tiba2 tapi aku rasa cam penat nak update blog2 kat tagged, friendster n so on..aku rasa cukup la aku tulis kat sini (as if ada org baca) tapi kalau xde org baca, bagus gak..leh aku luahkan perasaan aku lebih2 kat sini...

ye la..kat friendster kena kontrol sikit..kena tunjuk macho..tapi kat sini, org xkenal aku..heheh..

jadi...selamat datang ke era memblog kepada diriku

dan selamat datang kepada mereka yang membaca blog ini (walaupun secara x sengaja)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama