KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 11 September 2008

cerita my girl

aku sendiri x sure berapa kali aku dah tengok cerita tu. setiap kali tengok, aku tetap excited. pada aku citer tu mmg berkaitan sangat la dengan aku.

pe yang berkaitan sangat? humm...first sekali hero dia...putih, kurus, tinggi, hensem n kaya..aku mmg minat org macam tu..hahaha (sape x minat kan?). pastu 2nd hero dia...mmg la kegemaran aku...

humm..pastu jalan cerita tu...mmg la ada sikit mcm aku kena. berkorban la pe je utk org yg kita suka..klu dah tau dia x suka kita, pasrah aje la..biar dia bahagia dgn org yg dia suka...paling kena dgn aku, part2 kena rejek tu..mmg aduii...aku paham...sedih..hurrmmmm...

tadi benti kat cd12. harap2 esok leh abiskan semua cd. tinggal 4 je.. salma nak pinjam lak pasni..lagipun, aku ada byk keja yg aku abaikan sbb nak tgk cd tu..hehhe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama