KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 8 Mac 2014

Pelancong tak semestinya pergi KLCC

Ada pelawat dari sebuah universiti Indonesia datang ke sekolah. Salah seorang dari mereka nak masuk kelas aku untuk tengok cara aku mengajar.

Oleh itu, aku bagitau siap-siap dekat anak murid aku supaya berlakon yang mereka ni baik (dengan kata lain, jangan buat aku marah) semasa pelawat tu berada dalam kelas:

Seorang murid aku bertanya:
JC: Cikgu, kenapa mereka mahu datang sekolah meh? kenapa mereka tak pergi KLCC?
aku: Apa awak ingat pelancong pergi KLCC je? Kadangkala mereka pergi juga ke muzium, perpustakaan, zoo..sekali lagi, zoo...
JC: oo... hei.. cikgu!! u jahat ooo..

korang dapat tangkap tak? dapat tak?



5 ulasan:

  1. Err.. Tak faham.. Explain sikit :) hehe..

    BalasPadam
  2. ala... x paham ke?? huhuhu...

    ok la.. dia kata saya jahat sebab dia tau saya samakan kelas dia dengan zoo.. heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ooooooooooo :) Sekarang sudah faham.

      Padam
  3. tq masih sudi datang.. xtau la nape malas sangat nak update skrg ni.. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasalah.. tu :) Jangan risau sangat.

      Padam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama